Σελίδες
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον τίτλο για να μεταβήτε στο συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Επαρχιακός Διαγωνισμός της Μαθηματικής Εταιρείας
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Έπαινος: Γουάνγκ Γινίνγκ, Α5
Έπαινος: Θεοδούλου Θεοφανία, Α5
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ
1ο Βραβείο: Σεργίδου Νικολίνα, Β4
Έπαινος: Χριστοδούλου Νίκη Σιμώνα, Β2
Κωνσταντίνου Ραφαελίνα Ελένη, Β2
Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Έπαινος στους:
Χριστοφίδου Έλλη, Γ4
Αζιησίεβα Αλιόνα, Γ3
Χριστοφίδου Μαριάννα , Γ4
Περδίου Μαρία , Γ3
Παγκύπριος Διαγωνισμός της Κυπριακής Μαθηματικής Εταιρείας
Σεργίδου Νικολίνα Β4 , Έπαινος
Παγκύπρια Ολυμπιάδα Βιολογίας EOES 2024 Β’ Λυκείου
Γκούντας Αργύρης Β5 Χάλκινο Μετάλλιο
Σεργίδου Νικολίνα Β4 Χάλκινο Μετάλλιο
Επαρχιακοί Αγώνες Πετόσφαιρας Αγοριών
Το Σχολείο μας εξασφάλισε τη 1η θέση
Την ομάδα αποτελούσαν οι μαθητές:
Σιαηλής Βαλεντίνος Α4
Νέμερ Ρίτσαρτ – Τσιπριάν Α9
Ανδρέου Παναγιώτης Β2
Κοτζίηκας Χρίστος Β3
Σαρίδης Παντελής Β4
Θεοδώρου Ραφαήλ Κωνσταντίνος B5
Αθανασίου Σάββας Β6
Γερμανού Χρυσόστομος Β8
Ευθυμίου Γιώργος Γ2
Σοφοκλέους Νικόλας Γ2
Σιαηλής Χαράλαμπος Γ3
Λουκαϊδης Άλκης Γ3
Χατζημιτσής Γλαύκος Γ3
Τζαμαλλάτης Παναγιώυης Γ6
Χατζηδημητριάδης Χρίστος Γ6
Επαρχιακοί Αγώνες Καλαθόσφαιρας Κοριτσιών
Το Σχολείο μας εξασφάλισε τη 2η θέση
Την ομάδα αποτελούσαν οι μαθήτριες:
Παπαδημητρίου Μαρία Α3
Αναστασίου Αλεξία Β1
Πέτρου Χριστίνα Γ2
Πουϊου Χριστίνα Γ2
Νικολάου Άννα Γ3
Δανιήλ Νεοφυτούλα Γ4
Α' Παγκύπριος Διαγωνισμός βυζαντινής μουσικής στη μνήμη του Κυπριανού
Το Σχολείο μας εξασφάλισε τη 3η θέση
Κωνσταντίνος Χατζηπολυκάρπου Α2
Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό Κύπρος 1974
Θέμα: "Κύπρος 1974 Ο βίαιος ξεριζωμός, η προσφυγιά και ο αγώνας για ελευθερία και επιστροφή".
Ο τίτλος του άρθρου της "50 Χρόνια Κατοχής: Η "πληγή" της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο".
Γ' Βραβείο για τη μαθήτριά μας Ναταλία Μπιτσιούνη, του Β1
Ακολουθήστε όλες τις δράσεις του σχολείου μας, μαζί με τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες και υλικό στο Facebook! Join and follow us now!
Σύμβουλοι Επαγγελματικής Αγωγής
Το Γραφείο Συμβουλευτικής προσφέρει μια σειρά δραστηριοτήτων μέσα από τις οποίες παρέχεται συμβουλευτική πάνω σε προσωπικά, εκπαιδευτικά και κοινωνικά θέματα που αφορούν το μαθητή και το σχολικό περιβάλλον.
Υπεύθυνοι καθηγητές ΣΕΑ ανά τμήμα
| Α/Α | Ονοματεπώνυμο Υπεύθυνου | Τμήματα | Ημέρα |
|---|---|---|---|
| 1 | Δημητρίου Νίκολα | Α2 Α3 Α5 Α6 Α8 Α9 Β1 Β2 Β3 Β4 Β8 Γ3 Γ4 Γ5 Γ6 Γ8 |
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ |
| 2 | Σταύρου Περικλέους Μαρία | Α1 Α4 Α7 Β5 Β6 Β7 Γ1 Γ2 Γ7 |
ΔΕΥΤΕΡΑ - ΤΡΙΤΗ - ΤΕΤΑΡΤΗ |
Ραντεβού με ΣΕΑ
Οι μαθητές μπορούν να επισκέπτονται το Γραφείο των Συμβούλων καθημερινά στα διαλείμματα, καθώς και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αφού καθορίσουν εκ των προτέρων ημερομηνία και ώρα συνέντευξης με τους Καθηγητές Συμβουλευτικής και έχουν εξασφαλίσει την ενυπόγραφη συγκατάθεση του διδάσκοντα καθηγητή για άδεια απουσίας από το μάθημά του. Το σχετικό έντυπο μπορούν να το προμηθευτούν από τα Γραφεία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής.
Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία προτρέπονται οι γονείς/κηδεμόνες να τηλεφωνούν προηγουμένως για διευθέτηση ώρας επίσκεψης στο τηλέφωνο 26910096.
Γενικές Πληροφορίες για ειδικότητα ΣΕΑ
Η συγκεκριμένη Ειδικότητα Καθηγητών μέσα από το όλο έργο της ασκεί τη Συμβουλευτική Διεργασία που υλοποιείται σταδιακά με τη συλλειτουργία πολλών παραγόντων και βοηθάει τους/τις μαθητές/μαθήτριες στην απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που απαιτούνται, ώστε να γίνουν οι ίδιοι/ες ικανότεροι/ες στη διαχείριση, τόσο θεμάτων της προσωπικής τους κατάστασης – ανάπτυξης καθώς και θεμάτων της μαθησιακής – επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Πραγματοποιείται μέσα από τους πιο κάτω παράλληλους και αλληλένδετους ρόλους:
1. Ο/Η Καθηγητής/τρια Σ.Ε.Α. βοηθά τους/τις μαθητές/μαθήτριες στην αντιμετώπιση πιθανών προσωπικών (οικογενειακών, οικονομικών, συναισθηματικών και κοινωνικών) δυσκολιών και προβλημάτων με σκοπό την απρόσκοπτη παρακολούθηση των μαθημάτων τους. Για τη διαχείριση των πιο πάνω προβλημάτων / δυσκολιών και με σκοπό τη Συμβουλευτική Παρέμβαση προβαίνει κυρίως σε Ατομικές ή και Ομαδικές συνεντεύξεις με τον/την μαθητή/τρια ή και με τον γονέα/κηδεμόνα του/της και είναι σε στενή συνεργασία τόσο με τη Διεύθυνση του σχολείου, τους άλλους Καθηγητές, τους γονείς/κηδεμόνες όσο και με άλλους εμπλεκόμενους Δημόσιους ή και Ιδιωτικούς Φορείς, όπως ορίζει ο κατά περίπτωση χειρισμός του θέματος.
2. Ο ρόλος της Επαγγελματικής Αγωγής/Συμβουλευτικής ιδιαίτερα στις μέρες μας, με γνώρισμα την ευμετάβλητη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα και τις ασταθείς προοπτικές επαγγελματικής απασχόλησης, γίνεται ολοένα πιο πολύπλοκος και ακόμη πιο σημαντικός. Η συνεχής αναγκαιότητα έγκυρης και έγκαιρης Πληροφόρησης στον/στη μαθητή/μαθήτρια και στην οικογένειά του/της μαζί με τη συνεχή άσκηση της Αυτογνωσίας του/της συνιστούν βασικές προϋποθέσεις για τη λήψη της κατάλληλης/ενδεδειγμένης Επαγγελματικής / Εκπαιδευτικής απόφασής του/της. Ο πιο πάνω ρόλος της Επαγγελματικής Αγωγής/Συμβουλευτικής ολοκληρώνεται σταδιακά ως εξής : Γ΄ Γυμνασίου ως τάξη έναρξης συνειδητού σοβαρού προβληματισμού και λήψης κατάλληλης/ενδεδειγμένης απόφασης για τον μετέπειτα εκπαιδευτικό – επαγγελματικό δρόμο, Α΄ Λυκείου/ΤΕΣΕΚ με βάση την προηγούμενη τάξη, ως τάξη λήψης οριστικότερων αποφάσεων για το μέλλον, Β΄ τάξη Λυκείου/ΤΕΣΕΚ ως τάξη ωριμότητας και επαναβεβαίωσης των αρχικών στόχων και Γ΄ Λυκείου/ΤΕΣΕΚ ως τάξη των οριστικών πλέον αποφάσεων με τη δήλωση της τελικής εκπαιδευτικής επιλογής, η οποία στηρίζεται τόσο στις προηγούμενες σταδιακές επιλογές όσο και στα μαθησιακά, συναισθηματικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του/της μαθητή/τριας που λήφθηκαν υπόψη και σε όλα τα προηγούμενα στάδια.
Η διαχείριση των πιο πάνω θεμάτων (προσωπικών και επαγγελματικών/εκπαιδευτικών) από τον/την/τους Καθηγητή/τρια/ές Σ.Ε.Α. γίνεται σε κλίμα απόλυτης εχεμύθειας, αποδοχής και εμπιστευτικότητας με στόχο την ενδεδειγμένη, μέσα πάντοτε από συμπροβληματισμό με τον/τη μαθητή/μαθήτρια και τον γονέα/κηδεμόνα, αντιμετώπιση του όποιου θέματος/προβλήματος. Η συνεργασία συνεπώς των γονιών/κηδεμόνων είναι όχι μόνο χρήσιμη αλλά και απαραίτητη.
Περιεκτικό ημερολόγιο εργου Καθηγητή ΣΕΑ Λύκειο ΤΕΣΕΚ


